Întrebări frecvente
COMANDĂ
Cum pot plasa o comandă online?
Adaugi produsele dorite în coș, accesezi coșul din colțul din dreapta sus de pe rovere.ro și urmezi pașîi spre finalizarea comenzii.
Odată plasată comanda mea mai poate suferi modificări?
În cele mai multe cazuri da. Este necesar să iei legătură cât mai repede cu noi telefonic, pe e-mail.
Ce număr pot apela pentru a afla informații despre comandă (status)?
În cazul în care comanda ta a fost plasată pe site, te rugam să apelezi numărul de telefon +40 720 004 367. În cazul în care a fost plasată într-unul din showroom-urile ISTIKBAL, te rugăm să iei legătură în magazin.
Cum pot anula o comandă?
Pentru a anula o comandă plasată online, te rugăm să ne scrii la adresa contact@istikbalromania.ro sau să ne apelezi la numărul +40 720 004 367. Dacă ai plasat comanda în showroom, poți lua legătură în magazin.
PLATĂ
Cum pot achita produsele?
Plata se poate face cu cardul sau prin transfer bancar. Dacă alegi ultimă variantă, trebuie să ai în vedere faptul că poți achita în termen de max. 48 de ore.
Poți plăti în rate?
Poți achita în 6 rate fară dobândă dacă deții un Star Card, de la Banca Transilvania.
LIVRARE
Transportul și montajul sunt incluse în preț?
Sunt servicii contra cost oferite de echipa noastră dedicată, pe care le punem la dispoziție în cazul comenzilor care necesită livrare, respectiv montaj, însă, dacă dorești, produsele comandate pot fi ridicate gratuit din depozitele noastre.
De asemenea, o parte dintre accesorii se livrează prin intermediul firmei de curierat Fan Courier.
Pot ridica produsele din showroom?
În urma confirmării primite din partea Departamentului Logistic, poți ridica gratuit produsele comandate din depozitele noastre.
Livrarea se poate face parțial?
Comanda se livrează integral după ce sosesc toate produsele în depozitul nostru.
Cum pot proceda în cazul în care produsul primit nu este conform sau prezintă un defect?
Colegii noștri din Departamentul Customer Support iți vor oferi toate informațiile și pașii pe care trebuie să îi urmezi ulterior.
Trebuie doar să apelezi numărul +40 720 004 367 sau să le transmiți un e-mail la contact@istikbalromania.ro
RETUR
În ce condiții pot returna un produs?
Produsele comandate pe site-ul istikbalromania.ro pot fi returnate într-un termen maxim de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii. Te rugăm ca produsele pe care dorești să le înapoiezi să fie împachetate într-un ambalaj solid sau în ambalajul lor original (dacă l-ai păstrat), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport.
Cum pot trimite cererea mea de retur?
În cazul în care produsul îndeplinește toate condițiile menționate în secțiunea ”Politica de Retur”, te rugăm să accesezi și să completezi formularul aflat în subsolul paginii: returul produselor.
GARANȚIA PRODUSELOR
Ce termen de garanție au produsele?
Termenul de garanție al produselor este de 2 ani.