Vă mulțumim că ați ales să ne vizitați, vă rugăm să citiți mai jos termenii și condițiile. Site-ul pe care navigați este www.istikbalromania.ro

Generalități

Site-ul www.istikbalromania.ro este un magazin virtual destinat comercializării de mobilă și articole textile și funcționează în conformitate cu Legea Comerțului Electronic nr. 365/07.06.2002. Utilizarea acestui site de comerț electronic, denumit în continuare „magazin on-line”, în scopuri de informare sau cumpărături, presupune acceptarea termenilor și condițiilor formulate în continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a aduce modificări ale acestor prevederi fără o prealabilă notificare. Acești termeni și condițiile de utilizare vor fi în permanență disponibile pe site.

Drepturi de autor și confidențialitatea datelor

Întregul conținut al magazinului www.istikbalromania.ro este apărat de legile în vigoare pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Utilizarea fără acordul proprietarului a elementelor enumerate se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare. Este interzisă de asemenea: accesarea site-ului în scopul copierii conținutului, fotografiilor sau datelor atât cu dispozitive sau programe automate, cât și copierea manuală a conținutului. Orice tentativă de acces neautorizat în vederea producerii de prejudicii sau fraudă vor fi aduse la cunoștința autorităților competente.

Gadd Com SRL

CUI: RO7215430

Nr. Reg.: J27/231/1995

Telefon: 720004367

E-mail: contact@istikbalromania.ro

SC GADD COM SRL se angajează să folosească datele personale introduse de către clienți doar în scopul vânzării efective de produse comandate de către aceștia, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea site-ului și a ofertelor acestuia.

Conform Legii nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, și ale Legii nr. 56/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, SC GADD COM SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați.

Furnizând datele dvs., sunteți de acord ca SC GADD COM SRL să le utilizeze în scopul realizării activității comerciale a firmei rezultate din statut și să primiți newsletter cu scopul de a vă informa referitor la activitatea noastră, promoții și noutăți.

Orice utilizator care primește newsletter de pe site-ul www.istikbalromania.ro poate opta pentru dezabonare prin trimiterea unui e-mail către contact@istikbalromania.ro cu subiectul “dezabonare newsletter”.

Utilizarea magazinului online

Prin comandarea produselor de pe site-ul www.istikbalromania.ro, utilizatorul consimte să primească notificări de la SC GADD COM SRL.

Societatea SC GADD COM SRL își rezervă dreptul de a face modificări ale termenilor și condițiilor de pe site, fără o notificare prealabilă, drept pentru care se impune citirea cu atenție a acestora. Citirea acestui capitol de termeni și condiții precum și a secțiunilor de comandă/livrare produse sunt considerate ca fiind parte integrantă a relațiilor contractuale generate odată cu efectuarea comenzii.

Produsele alese cât și cantitatea acestora vor fi definite de către client și se vor regăsi în Coșul de cumpărături, de unde acesta poate lansa comanda. O comandă, odată expedită, reprezintă un angajament ferm de cumpărare al produselor respective, precum și faptul că ați acceptat termenii și condițiile precizate la acest capitol cât și în secțiunile de comandă/livrare produse.

Obligațiile magazinului

Expedierea oricărei comenzi valide a unui client de către furnizor în timpul cel mai scurt, respectiv în termenii prevăzuți în condițiile de livrare.

Comenzile primite în zilele de sărbătoare vor fi expediate în prima zi lucrătoare. Se consideră comandă validă acea comandă care are toate informațiile cerute de formular completate corect.

Oferă cumpărătorului înainte de finalizarea tranzacției posibilitatea de a vizualiza valoarea finală a produselor și a taxelor de transport aferente. Prețurile afișate sunt exprimate în RON și includ TVA.

Clientul poate face modificări în ceea ce privește cantitatea, adresa de livrare și are posibilitatea de a reveni asupra unor opțiuni anterioare.

Expedierea către cumpărător a comenzii, prin e-mail, în forma în care a fost încheiată, fără posibilitatea de a fi modificată de nimeni, în nici un fel.

Magazinul se obligă să nu facă publice datele personale ale clienților sau tranzacțiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar în scopul declarat în secțiunile anterioare. Personalul care administrează magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea conținutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.

Comanda primită de la client este considerată contract și se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Preia și comunică celor abilitați să rezolve orice solicitare venită de la clienți, în timpul cel mai scurt.

Declinarea responsabilității

Ținând cont de reglementările legislative în vigoare, magazinul nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește:

  • enunțurile ambiguu, greșelile de exprimare, prețurile incorecte, etc
  • diferențe între imaginea unui produs din magazin, așa cum ea apare pe monitorul dumneavoastră și produsele primite, diferențe care se referă la culoare, nuanță, etc.
  • nepotrivirea între scopul pentru care a fost cumpărat un produs și funcționalitatea lui.
  • disponibilitatea în stoc a produselor afișate, acestea fiind comercializate în limita stocului sau prin comenzi speciale. Din acest motiv este posibil ca magazinul să nu poată onora o anumită comandă dacă produsul solicitat nu mai este în stoc și nu s-a solicitat în mod expres printr-o comandă specială.
  • informațiile eronate furnizate de cumpărător. Furnizorul are dreptul de a verifica orice comandă telefonic, cerându-i cumpărătorului confirmarea unor date personale sau legate de comandă.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive
  • deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.
  • magazinul își rezervă dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fără a motiva această alegere.
  • neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP)
  • posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge în magazin.

Livrare și condiții contractuale ale achizițiilor

CONDITII DE PLATA SI PENALITATI

Pentru produsele aflate pe stoc, plata se va efectua de către cumpărător, integral în avans, prin ordin de plată sau numerar, iar livrarea/ridicarea mărfurilor urmând a fi onorată în următoarele 72 de ore.

Pentru produsele neaflate pe stoc și solicitate, ca urmare a comenzii lansate de client, plata se va efectua de către cumpărător, astfel: 50% din valoarea comenzii în avans, și 50% din valoarea comenzii înainte de livrare. Plata se poate efectua prin ordin de plată sau numerar, iar livrarea/ridicarea mărfurilor urmând a fi onorată în 60 de zile lucrătoare, din momentul în care suma plătită de dumneavoastră reprezentând avansul a ajuns în contul S.C. GADD COM S.R.L.

Vânzătorul se obligă să plătească către cumpărător penalități în procent de 0.05%/zi de întârziere din suma achitată. Zilele de întârziere se consideră cele care depășesc termenul de 60 de zile lucrătoare și se vor calcula până la data livrării efective.

Cumpărătorul se obligă să receptioneze produsele comandate în termen de 15 de zile calendaristice de la data instiințării primite pe e-mail referitoare la sosirea produselor în depozitul Vânzătorului. În cazul în care Cumpărătorul nu receptionează produsele în termenul menționat anterior, acesta va achita o taxă de depozitare de 2%/zi din valoarea totală a comenzii.

RECEPTIA MARFURILOR

Recepția cantitativă și calitativă se va face la sediul furnizorului sau la sediul cumpărătorului.

La recepția mărfurilor se va întocmi un proces–verbal de predare-primire marfă, de către reprezentanții celor două părți, menționându-se situațiile în care apar neconcordante între marfa receptionată atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ.

Orice reclamație ulterioară vânzării privind calitatea și cantitatea de marfă receptionată nu va fi luată în considerare.

Produsele beneficiază de o perioadă de garanție de 24 de luni de la data procesului verbal de predare primire al comenzii.

În cazul mobilierului tapitat (canapele, colțare, fotolii, paturi tapitate etc.) clientul acceptă o toleranță normală a dimensiunilor de ± 7 cm. Pentru celelalte obiecte de mobilier toleranța normală este de ± 3 cm.

Pentru comenzile speciale, respectiv pentru obiectele de mobilier personalizate conform solicitărilor clientului, acesta acceptă că pot apărea, ca excepție, diferențe minore de culori, material sau textură.

TRANSPORTUL SI LIVRAREA MARFURILOR

Serviciile de transport asigurate de vânzător sunt stabilite în funcție de zona de livrare și de valoarea comenzii conform unor reguli: Metoda de livrare ISTIKBAL este GRATUITĂ în raza a 30 km, pentru comenzi de minim 3000 lei. Distanța de livrare ce depășește 30 km, este CONTRACOST, taxându-se cu 1,50 lei/km pe sens), începând cu km 0. De asemenea, comenzile sub 3000 lei, chiar dacă sunt în raza a 30 km, se taxează cu 60 lei.

Prețurile menționate anterior includ taxa pe valoare adăugată (TVA).

Important:

Transportul se realizează prin flota proprie.

Montajul produselor se realizează de către o echipă dedicată.

Transportul și montajul produselor pot fi efectuate fie de vânzător fie de către cumpărător.

Atunci când aceste servicii sunt oferite împreună, cumpărătorul poate opta separat doar pentru serviciul de transport nu și pentru montajul produselor.

Livrarea se va realiza în maxim 10 zile de la data menționată în notificarea privind disponibilitatea produselor cu condiția ca produsele ce urmează a fi livrate să fie achitate integral, pe cheltuiala cumpărătorului.

În perioada de garanție, transportul de la client la locul unde se efectuează service-ul și transportul de la service la client se face pe cheltuiala vânzatorului.

Orice perforare/ancorare/găurire a zidurilor/peretilor/tavanului etc necesară pentru finalizarea montajului/demontării obiectelor de mobilier este și rămâne exclusiv în sarcina cumpărătorului.

Montarea sau demontarea corpurilor de iluminat, a mobilierului de baie și a instalațiilor sanitare intră în sarcina clientului. Montajul mobilierului destinat birourilor se va calcula și taxa separată față de taxele/costurile aplicate mai sus.

Ambalarea corespunzătoare a produselor care se ridică, revine în sarcina cumpărătorului.

OBLIGATIILE CONTRACTUALE ALE PARTILOR

Vânzătorul este obligat să livreze marfa conform facturilor emise iar produsele trebuie să corespundă calitativ și cantitativ.

Cumpărătorul se obligă să achite integral comanda în maxim 5 de zile calendaristice de la emiterea facturii fiscale pentru restul de plată. În cazul neachitării facturii fiscale în termenul stabilit, Vânzătorul are dreptul la rezoluțiunea contractului fără formalități și fără intervenția instanței, precum și vânzarea mai departe a mărfii după o notificare în sensul rezoluțiunii contractului și acordarea unui termen de grație de 14 zile.

Prezentul contract, anexele la prezentul contract precum și documentele fiscale sau de recepție a ambelor părți sunt considerate de acestea confidențiale.

Părțile se obligă să păstreze confidențialitatea datelor, informațiilor și documentelor pe care le vor deține ca urmare a executării clauzelor prezentului contract. În cazul încălcării acestei obligații, partea în culpă se obligă să plătească celeilalte părți daune – interese.

Pe baza comenzii făcute, a detaliilor cu privire la dimensiunea obiectelor comandate, cumpărătorul se obligă să asigure accesul în locuință sau la locul de livrare. În acest sens, clientul își asumă răspunderea exclusivă asupra soluției de acces aleasă cât și asupra eventualelor deteriorări ale suprafețelor, zidurilor sau altor obiecte datorate neasigurării în condiții optime a accesului în locuință sau la locul de livrare.

Modificarea prezentului contract poate fi făcută numai în scris, prin act adițional semnat de ambele părți. Orice modificare a titulaturii cumpărătorului, adresei, a numărului de cont, a administratorului sau a oricăror alte date ce pot influența buna derulare a prezentului contract se vor comunica în scris vânzătorului prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, sub sancțiunea daunelor interese.

Fraudă

Orice tentativă de accesare a datelor personale aparținând unui alt utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.istikbalromania.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare și se va demara cercetarea penală împotriva celor care au încercat acest fapt.

Magazinul va încerca soluționarea pe cale amiabilă a oricăror conflicte apărute între părțile implicate. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale și rezolvarea acestora de către instanțele judecătorești.