Din momentul lansării comenzii la fabrică, aceasta nu mai poate suporta modificări; anularea comenzii duce automat la pierderea avansului plătit!

Cumpărătorul se obligă să receptioneze produsele în termenul comunicat de vânzător în prealabil. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă recepția produselor în condițiile menționate, acesta va achita o taxă de depozitare de 2%/zi din valoarea totală a comenzii.

Istikbal Romania oferă clienților cumpărători în calitate de persoane fizice serviciul de returnare a produselor achiziționate din magazinul online în termen de 14 zile de la livrarea acestora, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și cu prevederile din Termenii și condițiile istikbalromania.ro.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care tu (sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine) intri în posesia fizică a bunurilor sau a ultimului bun (pentru comenzile de bunuri multiple). Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, un mesaj trimis prin e-mail sau completând formularul de mai jos. În acest sens, trebuie să ne pui la dispoziție numele, numărul de telefon și adresa de e-mail. Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Produsele aduse special la comandă – Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele aduse special la comandă, produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile cumpărătorului sau personalizate distinct (culoare, dimensiune, etc.) pentru acestea produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente. Clientul este informat asupra faptului că produsele comandate în magazin/online cu ridicare personală/aduse special la comandă NU AU DREPT DE RETUR.

Prin excepție, nu vor putea fi returnate următoarele bunuri/produse: produsele confecționate sau personalizate conform specificațiilor clienților (metrajele materialelor textile, perdele, tapete etc.) mobilierul configurat și produs la comandă pe culorile, compozițiile, materialele sau dimensiunile solicitate de clienți (dressinguri, canapele, fotolii, living etc.) produsele care prezintă riscuri din punct de vedere al sănătății și igienei: perne, pilote, saltele, lenjerii de pat.

Pentru a procesa cu rapiditate returul, te rugăm să completezi formularul de mai jos. După transmiterea acestuia, vei primi în scurt timp un mesaj de confirmare, împreună cu informațiile necesare pentru finalizarea returului.

Pregătește produsele pentru retur prin împachetarea într-un ambalaj solid sau în ambalajul lor original (dacă l-ai păstrat), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport.

Costurile de returnare a produselor (prin curier sau printr-un transportator) sunt în sarcina ta. În funcție de disponibilitatea echipelor noastre de livrare, ne putem oferi noi să ridicăm produsele returnate de la tine. În acest caz, costul de returnare al produselor va fi egal cu costul de livrare pe care l-ai plătit inițial, situație în care contravaloarea acestuia nu îți va fi restituită. În situația în care montajul și/sau transportul la livrare a/au fost cu titlu gratuit, la returnarea produselor costurile de livrare cad în sarcina cumpărătorului.

Restituirea sumelor provenite din retururi:

Îți vom rambursa contravaloarea returului în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retur la tine, astfel:

  • pentru comenzile achitate cu cardul: prin restituire în contul bancar asociat cardului cu care ai efectuat plata;
  • pentru comenzile achitate prin transfer bancar: prin restituire în contul bancar pe care ni-l comunici în formularul de retur.

Vom putea totuși să amânăm rambursarea până în momentul în care intrăm în posesia produselor pe care le returnezi sau până în momentul în care ne prezinți o dovadă că ni le-ai expediat.

Ești responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări/montări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

De asemenea, este bine de știut că dacă produsele returnate de tine se află într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi (lipsă componente sau accesorii, deteriorări estetice vizibile sau de natură funcțională etc.), ne rezervăm dreptul să reducem contravaloarea sumei pe care ți-o rambursăm, în scopul readucerii produselor la starea inițială sau, după caz, pentru acoperirea diferenței de preț rezultate din revânzarea produselor respective ca produse folosite.